Šola v naravi

PETEK, 2. 2. 2018

Prebudili smo se v zasneženo jutro.  Počasi smo zlezli iz toplih postelj in se uredili za zajtrk.

Po zajtrku smo imeli pouk, delovne liste smo s težavo reševali, saj nam je pogled neprestano uhajal skozi okno na zasneženo pokrajino. V mislih smo že bili na snegu.

Končno smo se lahko šli uredit za na sneg, oblekli smo smučarske bunde in hlače, obuli smo smučarske čevlje, na glave pa smo namesto kap dali kar čelade. Saj veste, kako je -rabimo suha oblačila in obutev za na pot proti Koprivnici.

Na snegu zelo uživamo, delamo snežake, se kepamo in po riti spuščamo po hribčku.

Pred kosilom nas čaka še pakiranje, upamo, da ne bomo česa pozabili.

Za kosilo nam kuhar pripravlja juho, dunajski zrezek, pomfri in solato.

Predvidevamo, da bomo se bomo od hotela odpravili tam okoli 12.30.

V Koprivnico naj bi se vrnili med drugo in tretjo uro. Točnejšo uro prihoda pa bomo še javili, ko prispemo v dolino oziroma na avtocesto.

Lep pozdrav z zasneženega Areha.

ČETRTEK, 1. 2. 2018

Večerni veter se je v noči iz srede na četrtek okrepil in nad Pohorje prinesel deževne oblake, zato smo se zbudili v oblačno jutro in med zajtrkom zaskrbljeno pogledovali skozi okno, ali bo začelo deževati.

Po zajtrku smo imeli pouk. Ker smo pridno reševali delovne liste, dež ni začel padati, zato smo se lahko dopoldne odpravili na smučišče.

Začetniška skupina se je smučala na progi s sidri, nadaljevalna pa se je odpravila na progo s sedežnico. Vreme nam ni bilo naklonjeno, saj je po prvih dveh vožnjah začelo rahlo deževati. Kljub dežju smo še nekaj voženj vztrajali in pridno delali zavoje po belih strminah. Ko smo bili že čisto mokri, smo odnehali in se vrnili v hotel. Preoblekli smo se v suha oblačila in dali sušiti mokre smučarske bunde, hlače in rokavice v kurilnico.

Komaj smo čakali kosilo in v svoje želodčke pospravili govejo juho z ribano kašo, puranje zrezke s sirom in praženim krompirjem in solato iz solatnega bifeja. Vsi zadovoljni smo se odpravili na počitek.

Po počitku smo imeli namesto veleslalomske tekme igranje družabnih iger v sobi deklet. Prav prijetno smo se imeli in skupaj z učiteljema igrali remi, lustik, enko, osla, lažnivca in ugani kdo.

Za malico smo imeli krof in sok, nato malo prostega časa, ki smo ga preživeli po sobah.

Pred večerjo pa smo se odpravili v klet v predavalnico, kjer nam je učitelj iz srednje lesarske šole predstavil tehniško dediščino splavarjev Podravja.

Za večerjo nam je kuhar pripravil makaronovo meso.

Kot se spodobi za zadnji večer je po večerji sledil zaključni večer, kjer so učenci po sobah pripravili točke.

Vremenska napoved kaže, da naj bi dež čez noč prešel v sneg in do jutra naj bi zapadlo pol metra snega. Ker v takih pogojih ne bo možno smučati, bomo novozapadli sneg izkoristili in dopoldan uživali pred hotelom v igrah na snegu. Vsi komaj čakamo, da se bomo lahko kepali, delali snežene može in skulpture iz snega, ter se po riti vozili po hribčku.

Lep pozdrav in lahko noč.

SREDA, 31. JANUAR 2018

Danes zjutraj se je poznalo, da so imeli učenci včeraj naporen dan, saj so vsi razen fantov v eni sobi še sladko spali, ko smo jih prišli ob sedmi uri budit. Sledila je jutranja rutina, umivanje in pospravljanje sob.

Po zajtrku smo imeli pouk, danes je bila na vrsti ura slovenščine, nato pa smo se pripravili za smučanje in se z avtobusom odpravili na smučišče. Ker so se nam včeraj po kosilu v hotelu pridružili dijaki 1. letnika Gimnazije Šiška iz Ljubljane, je bila velika gneča v pritličju, kjer se preobujemo v smučarske čevlje.

Dopoldanska smuka je potekala na progah, kjer smo končali včeraj. Učenci v obeh skupinah so lepo napredovali. Kljub megli nam je uspelo narediti nekaj fotografij in posneti vožnje posamezne skupine.

Svoje lačne želodčke smo napolnili z okusnim kosilom. Na jedilniku je bila brokolijeva juha, svinjski zrezek v omaki, kruhova rezina in solata iz solatnega bifeja. Sledil je kratek počitek, nato pa smo se vrnili na smučišče, kjer so učenci v obeh skupinah spoznali nove proge. Začetniška skupina je v skupinah po trije učenci z učiteljem Alešem Cvarjem spoznala progo s sidri, nadaljevalna skupina pa se je z učiteljem Klemnom odpravila na progo s sedežnico. Vsi so zelo uživali, zato komaj čakajo jutri, da se bodo lahko dopoldne smučali po zahtevnejših progah.

Po malici so morali najprej učenci temeljito pospraviti sobe, ker določeni učenci že niso več našli svojih stvari. Potem so se vrnili v jedilnico, kjer so imeli telovadbo za možgančke s pomočjo nalog iz angleščine.

Ker učenci na smučišču nimajo več strahu, in so postali pogumnejši ter hitrejši, so imeli pred večerjo predavanje o FIS pravilih, kako se obnašati na smučišču in kako ukrepati ob morebitnih nesrečah.

Iz kuhinje je zopet zadišalo, kuhar nam je za večerjo pripravil pleskavice in dušen riž.

Po večerji pa se bodo naši učenci skupaj z dijaki v mešanih ekipah pomerili v kvizu ABC o športu. Katera ekipa bo zmagala, sporočimo jutri.

Verjamem, da bodo po končanem kvizu učenci še hitreje zaspali kot včeraj.

Lep pozdrav s Pohorja in lahko noč.

TOREK, 30. JANUAR 2018

Zbujanje je v šoli v naravi po urniku ob 7. uri, vendar so nekateri učenci začeli razgrajati po sobi že prej kot ob šestih in zbudili učiteljico, ki jim je v zgodnjih jutranjih urah ponudila pouk. To jim ni dišalo, zato so se raje spravili nazaj v postelje in še malo zadremali do sedme ure.

Sledilo je pospravljanje sob, pri katerem se učenci niso najbolje izkazali. Vsi »utrujeni« od pospravljanja smo se odpravili na samopostrežni zajtrk. Učenci so lahko izbirali med kosmiči, jogurtom, maslom, marmelado, medom, pašteto, nutelo, sirom in nekaj vrstami salame. Od toplih napitkov pa so imeli na voljo čaj in mleko oziroma kakav. Vsak je našel nekaj zase in se tako podprl za dopoldansko smučanje. Pred odhodom na sneg smo imeli še pouk geografije za 6. razred in družbe za 5. razred.

Končno smo se s kombijem odpravili na smučišče. Obe skupini sta se najprej malo ogreli in se privadili na snežno podlago na progah, kjer so včeraj zaključili – začetniška skupina na otroškem poligonu, nadaljevalna skupina pa na progi s krogci. Po dveh vožnjah pa sta se obe skupini prestavili na drugo progo. Tako je začetniška skupina odšla na progo s krogci, nadaljevalna pa na progo s sidri.

Po dveh urah smučanja so bili učenci že kar utrujeni in lačni, zato so komaj čakali, da se s kombijem vrnejo v hotel na kosilo. Kuhar jim je zopet pripravil slastno kosilo, govejo juho in dunajske zrezke s pečenim krompirjem. Po kosilu je sledil kratek počitek in nabiranje moči za popoldansko smučanje.

Na smučišču so bili učenci pridni in upoštevali navodila učiteljev smučanja. Učenci na smučkah zelo uživajo in pridno napredujejo, ter komaj čakajo jutri, da svoje smučarsko znanje utrdijo in se mogoče prestavijo na druge proge.

Po popoldanski malici so se učenci odpravili na otroško igrišče poleg hotela, kjer so v skupinah ustvarjali skulpture iz snega. Tako so nastale tri skulpture, grad iz 18. stoletja, ježozaver in mama želva z malo želvico. Poleg ustvarjanja pa je bil še čas za kepanje in ostale lumparije na snegu.

Za večerjo nam je kuhar pripravil njoke v smetanovi omaki s piščancem ter solato iz solatnega bifeja.

Da ne bi pozabili, da smo v šoli v naravi, je po večerji sledila telovadba možgančkov z matematičnimi nalogami. Z njimi smo lažje počakali na gorskega reševalca iz Gorske reševalne službe Maribor, ki nam je predstavil, kakšne nevarnosti prežijo na nas v gorah in kako ukrepati ob morebitni nesreči.

Učenci so po današnjem dnevu vidno utrujeni in komaj čakajo, da se bodo lahko umili in zaspali. Mislim, da jutri zjutraj ne bo nobene zgodnje ptice in bodo vsi spali do sedme ure.

PONEDELJEK, 29. JANUAR 2018

Ob 8. uri smo se poslovili od staršev in se z avtobusom odpeljali proti Mariborskemu Pohorju v hotel Zarja, kjer bomo do petka uživali v gostoljubnosti osebja hotela.

Na poti nas je že v Kozjem razveselilo sonce in nas spremljalo do našega cilja, kamor smo prispeli malo pred pol enajsto. Hotel je bil obsijan s soncem, zato so bile temperature čisto spomladanske.

Namestili smo se po sobah in razpakirali kovčke, nato pa smo odhiteli v jedilnico, kjer nas je učitelj Aleš Cvar seznanil z urnikom in dnevno rutino. Nato smo imeli do kosila pouk, prvi dan nas je doletela angleščina.

Ob dvanajstih je iz kuhinje pridišalo po goveji juhi s kroglicami in pečenih hrenovkah z ocvrtim krompirjem. Seveda kuhar ni pozabil na ketchup in majonezo za prilogo.

Sledil je kratek počitek, nato pa smo se preoblekli v smučarske bunde in hlače, si obuli smučarske čevlje ter se s kombijem odpeljali na smučišče. Razdelili smo se v dve skupini in se navajali na bele »strmine«.

Po malici v hotelu smo se z učiteljico Natašo odpravili na nočni pohod, opazovali smo ozvezdja severnega neba, poiskali smo zvezdo severnico in vsa pomembnejša ozvezdja. Po temeljiti razlagi in opazovanju smo odhiteli nazaj v hotel, kjer nas je že čakala večerja, carski praženec in kompot. Po večerji pa smo še poglobili znanje o astronomiji na predavanju ob projekciji.

Čaka nas še umivanje in priprava na spanje.

Upamo, da bomo kaj lepega sanjali in vam želimo: » Lahko noč.«