Šola v naravi

Četrtek, 27. september 2018

Tudi danes nas je zjutraj prebudilo sonce, jutranje temperature so bile malo bolj prijetne kot prejšnje jutro, tako da nas ni toliko zeblo na jutranji telovadbi. Za zajtrk smo se do sitega najedli čokolina in koruznih kosmičev in mleka.

V dopoldanskem času smo se najprej odpravili na daljši pohod do Ptujskega jezera, kjer smo obuli čevlje ornitologov in preučevali ptice na jezeru in okoli njega. Po malici pa smo se odpravili do bližnjega ribnika, kjer smo preučevali njegove fizikalne lastnosti in iskali živa bitja, ter jih določali s pomočjo določevalnih ključev.

Vsi utrujeni in lačni smo se vrnili nazaj v dom, kjer je iz kuhinje dišalo po korenčkovi juhi z ajdovo kašo, svinjskih zrezkih v omaki, kruhovi rezini in solati. Dnevne temperature so se danes povzpele preko dvajset stopinj Celzija, zato smo si po kosilu privoščili sladoled. Ostali del prostega časa smo preživeli zunaj na sončku, igrali smo nogomet, košarko in odbojko.

Popoldan pa smo posvetili kurentu, najprej smo imeli predavanje, kjer smo spoznali vse o kurentu in kurentovanju, nato pa smo šli ven in izdelovali kurente in naravnih materialov.

Današnja večerja je bila najboljša. Kuhar Janez nam je pripravil hamburgerje, z dodatki po svojem okusu: paradižnik, čebula, kumarice, kečap, majoneza in ajvar.

Po večerji smo imeli malo prostega časa, da smo pripravili točke za zaključni večer, nato pa je sledil še zaključni ples, na katerem smo vsi zelo uživali.

Priznati moramo, da smo vsi zelo utrujeni in komaj čakamo, da popadamo v postelje.

Jutri zjutraj pa nas po zajtrku čaka pakiranje kovčkov in pospravljanje sob. Potem gremo še malo v panonski gozd, da vidimo, če je kaj drugačen od našega.

Po kosilu pa se vkrcamo na avtobus in veselo proti domu.

Točno uro prihoda vam še sporočimo.

Lahko noč in se vidimo jutri.

Sreda, 26. september 2018

Zopet smo se prebudili v sončno jutro, temperature so bile še malo nižje kot prejšnje jutro. Vendar nič zato, na jutranji telovadbi smo se dobro pretegnili in ogreli za aktivnosti, ki so nas čakale. Kot veste prazna vreča ne stoji pokonci, zato smo se odpravili v jedilnico na zajtrk, kjer so nas na mizah čakali kruh, maslo, marmelada in čaj, pri izdajnem pultu pa smo si lahko postregli s koruznimi kosmiči in mlekom.

Današnji dan je bil športno obarvan. Najprej smo se pomerili v lokostrelstvu, kjer nas je z veliko prednostjo premagala razredničarka, zato ji bomo en ponedeljek pri ITK pripravili njeno najljubše kosilo. Po dopoldanski malici smo imeli terensko delo, kjer smo spoznavali pestrost tal. Ne boste verjeli, kako čas hitro mine, če raziskuješ prst bližnje njive, vrta in kompostnika. Zopet smo odhiteli v jedilnico, kjer nam je kuharsko osebje pripravilo govejo juho z rezanci, pečenega piščanca, kuhano govedino, kuskus in sladko zelje. Med prostim časom smo zopet igrali družabne igre ter komaj čakali, da se nam začne popoldanska aktivnost, saj je bilo na vrsti športno plezanje. Priznati moramo, da smo zelo uživali in večina nas je premagala strah pred višino,, vsaj na varovani plezalni steni.

Kuhar Janez se je zelo izkazal pri pripravi večerje, saj nam je postregel z zelenjavnim krožnikom, na katerem smo našli pečen krompir, sojine polpete, pečen sir in zelenjavo pečeno na žaru.

Ker pa se danes še nismo naveličali športnih aktivnosti, bomo dan zaključili s športnimi igrami. Pomerili se bomo v igranju nogometa, košarke in odbojke.

Naša učiteljica pa se že veselo smeji, ker ve, da bomo po tuširanju prijetno utrujeni popadali v postelje in bo imela mir pred nami vse do sedmih zjutraj, ko nam bo zaželela dobro jutro in nas spravila iz toplih postelj na jutranjo telovadbo na svežem zraku.

Torek, 25. september 2018

Po mirni noči smo se prebudili v sončno a dokaj mrzlo jutro. Z jutranjo telovadbo na svežem zraku smo poskrbeli, da smo se čisto prebudili in ogreli svoja telesa za naloge, ki so nas čakale čez dan. Najprej smo zajtrkovali, imeli smo tradicionalni slovenski zajtrk, kruh, maslo, med in mleko. Sledilo je pospravljanje sob, pri katerem smo se zelo dobro odrezali, saj smo dobili lepe ocene. Dopoldne smo preživeli na terenu. Najprej smo imeli daljši sprehod, saj smo morali priti do ptujskega akumulacijskega jezera, kjer smo se seznanili s tehnikami veslanja. Na dragon boatih smo se podali po reki Dravi vse do železniškega mostu. Po dveh urah veslanja smo se vrnili nazaj v dom.

Svoje lačne želodček smo pomirili z milijonsko juho, paniranim filejem osliča in slanim krompirjem z blitvo in zeleno solato. Sledilo je sladko presenečenje, čokoladni puding z omako gozdnih sadežev in sladko smetano. Po kosilu smo imeli uro prostega časa, med katerim smo se igrali družabne igre. Tudi popoldne smo preživeli na svežem zraku in sončku, saj smo preučevali bližnji travnik. Za večerjo smo imeli rižoto in solato ter melono za sladico. Po večerji smo dobro napeli možgančke in se v skupinah pomerili v miselnih igrah. Današnji dan nas je zelo utrudil, zato komaj čakamo pripravo na spanje in da polni lepih vtisov pademo v postelje in sladko zaspimo.

Ponedeljek, 24. september 2018

Pozdravljeni,

sporočamo, da smo srečno prispeli in se namestili po sobah.

Lep pozdrav do večera.

Učenci in učiteljica

Pozdravljeni!

Učenci 6. in 7. razreda smo ob 10. uri prispeli v CŠOD Štrk na Ptuju. Po uvodnem pozdravu gospoda Vlada smo šli v sobe, se razpakirali in si pripravili postelje. Ob dvanajsti uri je sledil uvodni sestanek, kjer so nas seznanili s hišnim redom, našimi zadolžitvami in programom.

Svoje prazne želodčke smo napolnili z zelo dobrim kosilom, zelenjavno juho, piščančjimi zrezki v omaki s širokimi rezanci in zeleno solato. Po kosilu smo imeli malo prostega časa, ki smo ga fantje preživeli v družbi nogometne žoge na igrišču poleg doma, dekleta pa so se igrale petelinčka. Današnje popoldne je bilo športno obarvano, saj smo ga do večerje preživeli zunaj, kjer smo se pomerili v orientacijskem teku. Za večerjo smo imeli carski praženec z gozdnimi sadeži ali pa s čokoladnim prelivom ter sadno solato. Po večerji smo imeli malo prostega časa. Zvečer pa je sledil še nočni pohod po okoliški ravnini. Po vrnitvi pa smo se pripravili za spanje. Ob desetih se bodo ugasnile luči in sledil bo nočni mir do sedme ure zjutraj.

Vabljeni k ogledu fotografij.