Skoči na glavno vsebino

Šola v naravi

Danes zjutraj so se učenci namesto jutranjega teka odpravili na jutranje kopanje. Voda je tudi največje zaspance prebudila v nov dan. Dopoldne so učenci še pridno vadili in izboljševali tehnike pred opravljanjem preizkusa plavalnega znanja, ki jih je čakal popoldne. Da bi bilo dopoldne še bolj zanimivo, so se učenci vozili s supi in Ana je iz morja prinesla prav posebno morsko prebivalko morsko zvezdo. Po kosilu so učenci spoznali od kod dobimo sol, spoznali različna plovila in napisali, kaj se je dogajalo v dneh, ki so hitro zbrzeli mimo nas. Učenci so se preizkusili v gradnji stolpov iz šagetov, nekaterim je uspelo zgraditi visoke in trdne konstrukcije. Polni pričakovanj smo se odpravili na plažo, kjer so učenci opravili preizkus znanja, vsem je šlo odlično, saj so osvojili različne tehnike plavanja in skok v vodo iz pomola. Po večerji smo se odpravili v Nerezine, kjer so učenci nakupili spominke za svoje domače in se hitro odpravili nazaj v naselje, saj nas je čakal še ples in druženje z učenci iz OŠ Podbočje in Črnomelj. Rodile so se nove simpatije in spletla so se nova prijateljstva. Preden so učenci zaspali, sta jim kot že vsak večer prej, učiteljici Nataša in Tanja prebrali pravljico in potonili v zaslužen spanec. Nekateri že nestrpno čakajo jutrišnji dan, saj si želijo objema domačih, spet drugi bi še podaljšali za kak dan.

Zjutraj smo se ob sončnem vzhodu odpravili na Televrin. Sprva smo zaspano gledali proti cilju, potem nas je pa toplo sonce vse bolj grelo in nas preganjalo po hribu navzgor. Ko smo prispeli na vrh, smo z občudovanjem opazovali čudovit razgled. Malo smo pomalicali in se opravili nazaj v dolino. Po zajtrku smo se odpravili na plavanje, ki je prebudilo tudi najbolj zaspane in utrujene učence. Po kosilu je sledil zaslužen počitek, vendar učencev, ki so imeli še energije, ni zazibalo v okrepčilen spanec. Pri pouku smo spoznavali različne vrste mediteranskih rastlin, ki smo jih lahko videli ob poti na Televrin. Popoldne so se učenci preizkusili v streljanju z lokom. V tekmovanju je učence ugnala deklica Ula in tako postala zmagovalka turnirja. Po večerji so učenci tkali prijateljske vezi z učenci iz Podbočja in Črnomlja, potem pa smo se zopet zabavali ob zabavnih igrah, ki jih je pripravil učitelj Aleš. Ker smo zgodaj vstali, so vsi učenci hitro utonili v zaslužen spanec.

Tretji dan se je začel tako, kot vsako jutro z jutranjim tekom. Pri pouku smo danes spoznavali različne morske živali in po skupinah naredili plakate. Da bi se znanje še bolj utrnilo v spomin, smo na obali poiskali več morskih prebivalcev in si jih z zanimanjem ogledovali. Ta pogumni so morsko kumaro prijeli in opazovali, kako se “polula”. Popoldne smo plavali do kocke, ki se nahaja v zalivu sv. Jakova, na katerem smo se včeraj slikali. Ugotovili smo, da smo vsi odlični plavalci. Vsi otroci skočijo v vodo s pomola, tisti najpogumnejši, ki jih je kar nekaj, pa s pomola že skočijo na glavo. Ko smo prišli iz plaže, smo povečerjali, Luka in Andraž sta nas zabavala z zvokom harmonike, nekateri fantje pa so si zanimanjem ogledovali motor, ki je se pripeljal v naselje. Večer se je končal s kvizom, kjer so učenci preizkusili svoje znanje v risanju, pantomimi in reševanju zanimivih ugank. Učenci so utrujeni legli v posteljo, saj se zjutraj, ko bo še mrak, odpravljamo na Televrin.

Drugi dan poln novih dogodivščin je za nami. Zjutraj smo se prebudili v sončen dan, ki smo ga začeli z jutranjim tekom, sledila je malica, napisali smo razglednice in se naučili, kako se zaščitimo pred soncem. Na obali so se učenci preizkusili v supanju in utrjevali znanje različnih plavalnih tehnik. Fotografirali smo se s filmskim zvezdnikom in napolnili lačne želodčke s slastnim sirovim zavitkom, seveda brez sladoleda ni šlo. Zvečer smo se odpravili na kratek sprehod, da smo si ogledali zaliv svetega Jakova, do koder bomo jutri plavali. Večer se je zaključil z zabavnimi igrami, ob katerih smo se nasmejali do solz.

Prvi dan je za nami. Srečno smo prispeli v Nerezine, se vselili v hiške, preizkusili v plavanju in se sprehodili do mesta, da preverimo, če imajo še vedno tako dober sladoled. Morje je toplo in sonček nas prijetno greje.

Vsi se počutimo super in se že veselimo novih dogodivščin.

(Visited 938 times, 1 visits today)