Skoči na glavno vsebino

OSNOVNOŠOLSKA IZMENJAVA OŠ BEŽIGRAD – OŠ KOPRIVNICA

V sredo, 24. 4. 2024, smo se učenci sedmega razreda, ki v letošnjem šolskem letu obiskujemo obvezni izbirni predmet turistično vzgojo prelevili v turistične vodiče in se odpravili proti Brežicam. Obiskali so nas učenci OŠ Bežigrad, ki so se v Brežice pripeljali z vlakom in nam tako vrnili decembrski obisk praznične Ljubljane.

Dan smo začeli v Vojašnici Jerneja Molana, kjer so nas prijazno gostili uslužbenci MORS-a. Poskrbeli so za naš prevoz iz Brežic do Cerkelj ob Krki in nazaj, predstavili so nam vojaške poklice na letališču in bili zelo zanimivi, gostoljubni in prijazni.

Ob 15. uri smo imeli dogovorjen obisk na Fakulteti za turizem v Brežicah. Tam nas je prijazno sprejel gospod Nejc Pozvek. Izvedeli smo veliko novih in zanimivih informacij o turizmu v Sloveniji, šolanju na fakulteti ter nekaj turističnih statističnih dejstev.

Dan je bil zares pester, saj smo spoznavanje naše kulturne dediščine ob 16. uri nadaljevali v brežiškem gradu. Gospod Boštjan Kolar nam je v enournem vodenju po Posavskem muzeju predstavil zelo zanimive predmete, dejstva in zgodbe iz zgodovine Brežic, Posavja in Slovenije. Najbolj dih jemajoča pa je bila Viteška dvorana Brežice. Freske in razlaga nastanka baročnih poslikav so očarale prav vsakega od nas.

Dan smo zaključili na slastnem sladoledu pri Džabirju. Imeli smo pester, zanimiv in smeha poln dan. Spoznali smo veliko novega in z veseljem bi ga ponovili.

Najlepše se zahvaljujemo vsem našim prijaznim vojakom, posebej gospodu Aleksandru Kožarju, ki nam je omogočil prevoz in ogled vojašnice, hvala gospodu Nejcu Pozveku iz Fakultete za turizem ter gospe Alenki Černelič Krošelj, direktorici Posavskega muzeja Brežice, ki nam je omogočila brezplačen ogled in vodenje po muzeju. Hvala tudi gospodu Muhamedu Bekiriju za gostoljuben sprejem v njegovi sladoledarni. Vsi delčki včerajšnjega dne so sestavili prelep mozaik in veseli smo, da smo bili del njega.

»Najbolj všeč mi je bilo v vojašnici Jerneja Molana, saj smo izvedeli veliko novega. Neverjetno je, kakšno vrednost imajo rezervni deli v letalstvu. Zelo zanimivo je bilo v gradu Brežice. Najbolj mi bo v spominu ostala Viteška dvorana.«

Anže Bojan

»Najbolj zanimiv del dneva je bil v vojašnici. Zanimiv mi je bil zvok sirene gasilskega avtomobila. Zanimivo je bili tudi na Fakulteti za turizem, saj smo dobili veliko novih podatkov o turizmu v Sloveniji. Sladoled je bil odličen.«

Žana

»Všeč mi je bilo, ker smo imeli vodene oglede gradu, vojašnice in Fakultete za turizem. Čeprav naši gostje niso bili najbolj vljudni, je bil dan prijeten.«

Tinkara

»Zelo mi je bilo všeč, saj smo se sprehajali po Brežicah. Najbolj se mi je v spomin vtisnila Viteška dvorana, ker ima čudovite baročne poslikave. Zelo mi je bilo všeč tudi v vojašnici, saj smo spoznali zelo veliko zanimivih poklicev (letalski tehnik, vojak gasilec, oskrbnik vojaških površin, lučkar, vojak za gorivo …).«

Lucija

»Izvedeli smo veliko novega in se zabavali.«

Klemen

»Všeč mi je bilo, ko smo bili v vojašnici in so nam predstavili poklice v vojski, tudi Posavski muzej mi je bil všeč. Viteška dvorana je čudovita. Negativno so me presenetili naši gosje, saj so bili na trenutke moteči.«

Martin

»Zelo zanimiva so mi bila vojaška vozila, poklici v vojašnici, še posebej poklic tehnik letalec, v muzeju sem izvedel veliko novega, zanimiv mi je bil prikaz štirih elementov (ogenj, zrak, voda, zemlja).«

Mark

»Všeč mi je bil obisk vojašnice in predstavitev poklicev, muzej mi je bil všeč. Na Fakulteti za turizem sem izvedel veliko novega. Sladoled je bil zelo dober, prav tako tudi vzdušje na koncu dneva.«

Vid

»Zelo mi je bila všeč predstavitev vojaških poklicev, zelo mi je bila všeč predstavitev nastanka Viteške dvorane. V gradu mi je bil najbolj všeč del, kjer smo spoznali Rimljane. Na Fakulteti za turizem sem izvedela veliko novih informacij.«

Iva

»Najbolj mi je bila všeč vojašnica in vse povezano z njo. V gradu mi je bilo zelo všeč vse. Na Fakulteti sem izvedel veliko novega, informacija o lanskoletni ujmi in vplivu ujme na turizem mi je bila zelo zanimiva. Ni mi bil všeč odnos gostov do nas, gostiteljev.«

Miha

(Visited 29 times, 2 visits today)